Slušajući Lukasa

Mrzim te!
Mrzim što nisam onakva kakva želim da budem.
I što sam malo više neozbiljna.
I što nisam ovo, a ni ono.
I još više što jesam ovo i ono.
I što me ovo-ono čini srećnom.
A ne bi trebalo.
I što me ono ne tangira, ama baš ič.
A red je da me malo tangira.
I što me brinu sitnice.
I što ne razumem život po pe-es-u.
Mrzim što me teraš da živim u trenutku.
I što mi petogodišnji plan ne znači ništa.
I što imam te glupe emocije.
Koje su realno glupe. I nikom nisu dobra donele.
Mrzim što mogu mnogo više.
A ne radim mnogo više.
Mrzim što znam da mogu više.
I što znam da me mrzi.
I što sam u isto vreme u dvadesetim i četdresetim.
I mrzim što volim što sam trinaestogodišnja devojčica koja skuplja simpatije k’o sličice i četrdesetdvogodišnja gospođa koja radi k’o na traci u državnoj službi.
I mrzim što nije psihijatar obavezan na svakih šest meseci.
I što je radni dan mnogo više od 8 sati.
I što sad nije leto.
I što ne pada sneg.
Mrzim što je Zvoganj onaj užasno prehipsterisani momak, a ne ono što sam očekivala da će biti.
I što ljudi glasaju za Staniju u Farmi.
I što su fejk.
I kad koristim tuđice, a imamo fala Bogu, toliko pametnih reči.
Mrzim što su ukinuli DM SAT na kablovskoj, a Happy i dalje ima nacionalnu frekvenciju.
I ljude koji n.e. z.a.k.l.a.p.a.j.u. o politici
I sebične
I malograđane
Mrzim razgovor pro forme.
I reč netvrking.
I mrzim te što mrzim mnogo toga.
A realno stvarno nema potrebe.
Jer nikog više ništa ne interesuje. Pa ni mržnja.
Tako da te molim da mi dozvoliš da u 2016. zaboravim na stvari koje me nerviraju.
Jer se živci neće sami obnoviti
:razgovor sa tim malim crnim vragom što je u mene ušao:

Slušajući Lukasa

Ostavite odgovor

